Sinanssi Huoltokirja on pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin kehitetty räätälöitävä huoltokirjanpitosovellus, joka helpottaa ja nopeuttaa yrityksesi ja asikkaidesi välistä yhteydenpitoa kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa. Sinanssi Huoltokirjan kautta asiakkaallasi on myös mahdollisuus seurata huoltoprosessin etenemistä reaaliajassa ja kommentoida prosessia sen eri vaiheissa.
Palvelu toimii kaikilla tämän päivän uusimmilla selaimilla. Selaimen tulee sallia evästeet ja JavaScript-tuki. Liitetietojen avaamiseen tarvitaan Adobe Acrobat Reader -ohjelma.
Sertifikaatteihin perustuvaa 2048-bittinen SSL-salaus varmistaa, että Sinanssi Huoltokirja -sovelluksen käyttö on yhtä turvallista kuin verkkopankin käyttö. Voit varmistaa salauksen toiminnan omasta web-selaimestasi. Salauksen merkkinä on selaimen oikeassa alakulmassa oleva lukkosymboli.
Sovelluksen hierarkisiin käyttöoikeustasoihin perustuva käyttöoikeuksien määrittely ja sisäänkirjatumisen yhteydessä tehtävä tunnistautuminen luovat turvallisen toimintaympäristön. Jokainen sisäänkirjautuva henkilö pääsee käsiksi vain niihin tietoihin, joihin hänellä käyttöoikeusmäärittelyn mukaan on oikeus.
Minimivaatimus Sinanssi Huoltokirja -sovelluksen toiminnalle on, että sieltä löytyvät niin asiakkaan perustiedot kuin huollettavan kohteenkin perustiedot. Perusversiossa huollettavaa kohdetta käsitellään yhtenä kokonaisuutena, laajemmassa versiossa kohde on jaettavissa pienempiin kokonaisuuksiin hierarkisen tuotepuurakenteen avulla. Tuotepuun perusratkaisu on kaksiportainen laiteryhmiin ja laitteisiin perustuva rakenne, mutta se on räätälöitävissä vastaamaan yrityksesi olemassaolevaa tuotepuurakennetta.
Valitusta tuoterakenteesta riippuen jokaiselle huollettavalle kohteelle luodaan laitelista, jossa määritellään kaikki ne laitteet, joihin huoltotoimenpiteitä halutaan kohdistaa.
Minimissään tämä tarkoittaa sitä, että huollettavan kohteen laitelistalla on vain yksi ainut laite, huollettava kokonaisuus itse. Laitekohtaisen huoltohistoria käyttöönotto vaatii tuoterakenteen luomista huoltojärjestelmään.
Sinanssi Nettikysely on palvelu erilaisten kyselyiden toteutukseen internetissä.
Kyselyyn vastaaminen tapahtuu ensisijaisesti internetin kautta mutta voit kerätä vastaukset myös perinteisesti paperisella kyselylomakkeella ja tallentaa vastaukset tietokantaan itse. Tai kysy erillistä tarjousta tallennustyöstä!
Käyttämällä Sinanssi Nettikyselyä sinun ei tarvitse sitoa aikaa ja rahaa erilliseen kyselyohjelmistoon tai sen opetteluun. Voit aina halutessasi tilata uuden kyselyn, kun
Yksinkertaisimmissa kyselyissä tarjoamme mahdollisuuden tulosten tarkasteluun suoraan palvelussamme.
Vaativimpiin tilastollisiin tulkintoihin tarjoamme tulosten analysointipalvelua, jolloin tulokset esitetään graafisina esityksinä. Analysointi hinnoitellaan kyselykohtaisesti.
Työvuorolistojen jaksotus
Työvuorolistojen ylläpitoa varten tarvitaan työvuorolistojen jaksotus, jossa määritellään työvuorojen yleiset alkamis- ja päättymispäivät kolmiviikkoisjaksoittain. Jakso alkaa aina maanantaista. Jaksoja voidaan luoda valmiiksi pitkälle tulevaisuuteen. Jaksojen olemassaolo ei vielä synnytä työvuorolistaa, vaan määrittää ainoastaan työvuorolistan alun ja lopun.
Työvuorolistojen suunnittelu
Työvuorolistojen suunnitteluosiossa luodaan jokaiselle työtekijälle kolmiviikkoisjaksoittain oma työvuorolista, jossa näkyy:
Työvuorolista tulee julkaista vähintään viikkoa ennen kolmiviikkoisjakson alkamista. Vanhentunutta työvuorolistaa ei voi muuttaa.
Henkilön työvuorolista voidaan kopioida tuleville kolmiviikkoisjaksoille.
Tehtyjen tuntien tallentaminen seurantalistaan
Staff-tason käyttäjät
Päällikkötason käyttäjät
Toteutuneita tunteja ei voi syöttää tuleville päiville. Sunnuntaitunteja ei voi syöttää mulle päiville.
Omat tiedot
Staff-tason käyttäjät
Päällikkötason käyttäjät
mahdollisuus syöttää ja muokata sekä omia että staff-tason käyttäjien käyttäjätietoja